* *
+ Tanrısal Benlik Şeması
+ Yeni Dünya’ya giden Yol
Haber bülteni
Site Hakkında Bilgilendirilmek için Gazetemize Katılınız.
Katıl

Mutlu haber

Sanat Kumara
20 Haziran 2007

Sanat Kumara.jpgBEN Sanat Kumara, elçim aracılığıyla tekrar gelen. BEN bugün, elçimiz aracılığıyla vermeye niyetlendiğimiz yeni mesaj döneminin başladığını haber vermek için geldim. Bugün geldim ve sevinç gözyaşlarım iradem dışında yanaklarımdan süzüldüler. O,  Göklerin bugün nasıl sevindiklerini hayal bile edemezsiniz!

Size göre etrafınızdaki her şey eskisi gibi ve hiç bir şey değişime işaret etmiyor gibi geliyor. Eskisi gibi güneş parlıyor, kuşlar ötüyor ve günlük kaygılar durmaksızın karşınıza çıkıyor. Bununla beraber sizi temin ederim ki elçimiz aracılığıyla son kez mesajlarımızı verdiğimizden bu yana pek çok şey değişti.

Yarı yıldan daha az bir zaman geçti: "Bu süre zarfında ne değişebilir ki?" diye sorabilirsiniz.

Olması gereken şey gerçekleşti. Ve biz sevinçliyiz, çünkü bu senenin mart ayında elçimiz aracılığıyla aktardığımız koşul hemen hemen yerine getirilmiştir. Bize, elçimizin Rusya'nın halkları tarafından tanındığını teyit eden fiziksel planda bir işaret gerekiyordu. Dünya insanlarının bizi duyduklarını teyit eden ve bizimle işbirliğine hazır olduklarına dair fiziksel planda bir işarete ihtiyacımız vardı.

Biz bu işareti aldık. Ve bu işaret, elçimiz için Aşram inşa edilmeye başlamasıdır. Ve şimdi bu mutlu haberi Yüce Merkezi Güneş'e ulaştırabilir ve sadece Rusya'nın halklarına değil, Dünya gezegeninde yaşayan diğer halklar için de yeni İlahi fırsatlar ve yeni İlahi lütuflar isteyebiliriz.

Bizler mutluyuz ve ben bu zor test ve bu zor sınav bittiği için mutluyum.Ve bu sınavın geçildiğinin işareti, İlahi fırsata uygun olarak elçimiz aracılığıyla verdiğimiz mesajlarımızın devam etmesidir.

Şimdi, mesaja başlamadan önce bu sohbetin içeriğini dikkatlice düşündüm. Ve size ne söylemem gerektiğini biliyor musunuz? Anladım ki, farkına vardım ki ümitlerimiz,Dünya insanları ile işbirliğimiz, umduğumuz şekilde gerçekleşmemiştir. Bizler elçimize bir kişi tarafından sağlanabilecek şartsız ve koşulsuz hayırsever bir yardım davranışı bekliyorduk. Ve bu özverili yardım davranışı Dünya gezegeni için yeni lütuflar ve yeni fırsatlar istememize hizmet ederdi. Bu olmadı. Hiç bir insan elçimize koşulsuz yardım sunmak için benzer bilinç seviyesine ulaşamadı.

Ancak, neden mutlu olduğumuzu ve neden sevindiğimizi sorabilirsiniz?

Rus halkı İlahi Yasayı kurnazlıkla alt etmeye karar vermiştir. Yüzlerce ve binlerce insan elçimiz için Aşram inşa işine özverili katkılarını yapmışladır. Çok az miktar bağışlayan insanlar vardı. Ancak bizler onların kalplerini görüyoruz ve okuyoruz. Bu katkılar bir kralın katkısına denk, çünkü onlar bu paraları bolluk içinde yaşamayan ailelerinden ayırmışlardır. Büyük miktarda bağış yapan insanlar vardı ve yardım etmek için kullandığımız dua enerjisini veren insanlar da vardı.

İnşaata katılan herkese teşekkür ediyoruz. Sizin katkınız Tanrı'nın gözünde paha biçilmezdir, çünkü o, sadece Rusya için değil tüm gezegen için de yeni İlahi lütuflar ve fırsatlar elde etmemize izin verecektir.

Neredeyse dakikalar içinde Karmik Kurulu'nun toplantısının başlayacağını size ilan etmekten mutluyum. Ve siz hepiniz, inşaata katılanlar ve katkıda bulunanlar, Karmik Kuruluna mektupla başvurabileceğinizi, kendiniz ve yakınlarınız için almayı arzu ettiğiniz lütufları isteyeceğinizi içtenlikle umuyorum.

İstemekten çekinmeyin. İstekleriniz tümüyle gerçekleşmese bile, İlahi Yasa'nın izin verdiği maksimum seviyede, Karmik yükün hafifletilmesini mutlaka elde edeceksinizdir.

Bu sene Mart ayında insanlara ulaştırdığımız ültimatomumuzun yerine getirilmesi için katılan herkese şükranlarımı ve teşekkürlerimi ifade etmek isterim. Ve umarım, ortaya koyduğunuz çabalar, son olmayacaklar. O, size şunu söyleyebilirim, Tanrı sizin için muazzam mucizeler hazırlıyor! Ve yakında önünüze açılacak perspektifler, tüm beklentilerinizi geçecektir.

Bununla beraber Yol'un en başında bulunduğunuzu hesaba katmak gerekiyor. Ve önünüzde zor ve tehlikeli bir yol [bulunmakta]. Ve eğer şimdi şevkle, içten gelen güçle ve İlahi impulsla dolu olarak yürüdüyseniz, geri kalan Yolu aşmanız için tüm gücünüzü göstermeniz gerektirecektir.

Bizler Dünya gezegenin dönüşümünü çok kısa sürede yapmaya niyetliyiz. Bu demek oluyor ki değişimleri istemeyen güçlerin karşı koyması felaket boyutta artacaktır. Yolunuzda uyanık ve dikkatli olunuz. İllüzyonun bilincinizi öyle ele geçirmesine, Tanrı'yı, Üstatları bile unutabileceğiniz,dehşetin ve acının vadisine doğru kaygan ve tehlikeli patikadan aşağıya gitmeye kendinize izin vermeyin.

Sizi yukarıdaki Tepelere çağırıyoruz. Aşağıya, Dünya'yı hala dolduran, kıvrılan kederin vadisine bakmaya kendinize izin vermeyin.

Yolunuzda karşılaşacağınız tüm tehlikeleri şerefle aşacağınızı umuyoruz. Sizin için zor olacaktır. Muazzam yükler ve tüm gücünüzün gerildiğini hissedeceksinizdir. Lütfen,özellikle sizin için çok zor olduğunda ümidinizi kaybettiğinizde ve önünüzde tek bir Işık ışını dahi görmediğinizde, beni hatırlayın, bu mesajı hatırlayın, ölümsüz bir Işık varlığı olduğunuzu ve yüreğinizde İnancı, Ümidi ve Aşkı koruduğunuz müddetçe sizi hiç bir şey tehdit etmediğini hatırlayın!

İçinizde yalnızca bir İnanç zerresini korumanız ve bu zerreyle Göklere, bizzat bana, herhangi bir Yükselmiş Üstad'a, Başmelek Mikail'e çağırıda bulunmanız yeterlidir. Size göre canınızı teslim ettiğiniz gibi görünse bile, bir mucize gerçekleşecek ve Yolunuzdaki tüm engeller bir sis gibi dağılacaktır. İllüzyonlu dünyada bulunduğunuzu hiç bir zaman unutmayın. Ve illüzyonlu dünyanızın tüm dehşet ve korkuları, güzel bir günde tamamen dağılacaktır. Çünkü bu İlahi bir Yasadır. Ve eskiye, bilindik olana ve zamanı geçene, küf kokana sıkıca tutunanlar, illüzyonlu dünyayla birlikte yok olma ve hiçliye gitme riskine giriyorlar.

Bu yüzden şüphelerinizi, kötü ruh halinizi bırakın ve taze değişim rüzgarlarının estiği, büyük değişimlerin ve icraların geldiği, sizi çağırdığımız yere yönelin.

Bu mesajımdan sonra pek çoğunuzun kendi hayatına yeni bir gözle bakacağından ve fani aklınıza ne kadar korkutucu gelirse gelsin değişimler yönünde bir seçim yapacağınızdan eminim.

Size hiç bir şey zarar veremez. Ruhunuzu korumak için bedeninizden ayrılmaya korkmayın. Daha kötü olan bedeninizi ve fiziksel dünyada kazandıklarınızı korumayı seçmeniz, ama ruhunuzu kaybetmenizdir.

Bugün geldim ve sizi terk ediyorum.